Utomhusbio och annat skit

Det var Rio på utomhusbion idag, gud så rolig den var! Vad farligt söta alla fåglar var..! 
Skrattade en aningens mycket och hade kul, dock frös jag lite för mycket. Vi gick i alla fall och käkade sen på en, vad jag tycker, dålig resturang. Eller maten var väl god men servicen var ju inte på topp. Inte bara det att en av oss fick sin mat en halvtimme(eller mer) efter oss andra och då fel.. utan att man knappt hann äta klart så ryckte dom tallrickarna från oss samt glasen. Det var allmänt dålig service.. 

Imorn ska vi på en vinresa eller vad man ska kalla det. Har ingen som helst aning om varför jag ska med då jag tycker vin är fruktansvärt äckligt och dricker det minst av allt på dagen. Så ska väl.. fota lite på vingårdarna och typ vara allmänt social. Kunde det inte varit Coca cola gårdar? Livet hade varit levt då! 

Snart ska vi hem till Sverige också, ska bli awesome samtidigt som det kommer vara skittråkigt. Skulle inte tveka en sekund på att stanna meen jag saknar min familj och framförallt mina djur något så dödligt mycket.. Och hästarna, usch vad jag saknar att verkligen rida. Skolan lite.. inte skolan men Ida och sådär. Och att få komma någon vart så man blir klar någotn gång. 

Nu ska jag väl sova med den där söta bredvid. Imorn ska han dyka sista gången, håller tummarna för att allt blir bra och att han har kul. Eller ja det sista tvekar jag inte en sekund på hahha! 
Nej Natti!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!