Alltid när man köper nytt

 
Jag hade tappat bort min kära laddare till kameran. Den var verkligen helt, helt borta. Jag utan min kamera = död. Ungefär. Jag har inte bloggat för min kamera inte har varit användbar. Har inte fotat eller hållt på med djuren på samma sätt för jag kan inte fota. Så idag tog jag det där extra steget, beställde en ny laddare som kommer om några dagar! ÄNTLIGEN. 
Jag öppnar lådan för att ta fram aceton till naglarna, vad tror ni jag ser? Jo min laddare.. Så typiskt. Men men jag är gladast någonsin! Imorn ska jag ut till Willow! Har inte ridit eller varit med hästar sen ja, sist med Willow vilket var typ 3 veckor sedan. Har, eller håller, på att tröttna lite tror jag eller tappa lusten eller vad man nu ska kalla det. Men jag sa ta tag i det och börja träna med Willow! Han är väldigt underbar den hästen, liten också. 156 cm. 
 
Ska ta med mitt ponnyträns som jag köpte till Lily som knappt passade och det passade knappt Mimir heller men Willow kan inte ha cob så det verkar vara ponny som gäller! Har lånat två fina schabrak av Ida också som ska testas! Och kameran ska med!!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!