En fartfylld dag

 
 
~ Visst är jag en söt flickvän? Det där om att det är mina egna mackor jag gjort till mig själv behöver vi inte prata om!! 
 
 
Ja minst sagt, började med att vakna i Enköping och mysa lite men sen packa ihop och åka till Uppsala för att jobba. Älskling drog med Thomas och började isolera fårhuset..tror jag? För vet ni? Jag hade så otroligt mycket så jag hann aldrig dit för att kolla. Det var så mycket folk, helt fruktansvärt. Det var 15 burar som blev lediga på pensionatet och jag sålde bland annat en underbar dvärgvädurshane som suttit där sedan förra året och jag förstår inte varför han inte blivit såld tidigare då han är helt underbar och fruktansvärt söt. En viltzobel. 
Kunden frågar "Varför har han inte blivit såld tidigare?" Om det liksom finns någon spec anledning. Jag kan bara svara "Ja du, det var en bra fråga" haha och verkligen. För jag fattar inte det. 
Han kunde dock inte få det bättre tror jag! Dom verkade toppen!! 
 
Efter det blev det att äta på Max och sen till Willys för att handla två baguetter till älskling som skulle ha dom på tåget..dock glömde han dom så jag får äta dom.. 
Vi kollade på Arkiv X, två avsnitt och sen skulle han åka... :(
Inte glad flickvän. Så nu är jag ensam! Men jag har ju mina miljoner av djur haha så ensam är jag ju faktiskt inte men jag kommer sakna honom och det kommer mina sambos också.. Japp sambos har jag. 15 stycken faktiskt, eller ja nu är det väl 17 och om man räknar med kaninerna så är det förtillfället 22 sambos. Japp så är det. Vi saknar honom allihopa! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!