För långt hår?

 
När jag började spara till långt hår, det var 2008. Då hade jag inte ens hår ner till axlarna. Jag hade uppklippt i bak så det bara var några cm och luggen var knappt till axlarna.. Jag har alltid älskat folk som har långt hår, varit riktigt avis. Jag började spara då och det tog ju så jävla lång tid. Jag var med på någon frisör grej och hon klippte av mig allt jag hade sparat..fyfan jag var så arg.. 
Jag började färga håret för att få det snyggare. Var både blond och brunett och svarthårig. Efter ett tag glömde jag väl lite bort min besatthet av att ha det långt och tänkte mest på det när jag verkigen skulle fixa håret. Jag hade hästarna som gjorde att jag inte tänkte så mycket på det. När jag började på GUC så hade jag lite längre än axlarna, alltså en cm eller så. Om ens det. Jag tyckte det var skitlångt!! 
Eftersom jag tyckte det var långt så tänkte jag inte mer på det..hhmm.. alls!? Jag hade ju långt hår. Efter ett år insåg jag att.. jälvar vad håret hade växt, det var ju helt sjukt. Efter det har det bara växt och växt. Jag tror det växer runt 5 cm månaden eller något för nu börjar jag fundera på om det är så pass långt att man vågar börja klippa upp det utan att det ser för kort ut! Jag har hår ner till höfterna snart liksom. Dock när man har i hårspray så är det inte så längre så funderar på att spara så att det är till höfterna när jag har hårspray i och sen klippa i det! Men? Kan det bli för långt? 
 
Ska försöka få en bättre bild på mitt hår, svart mot svart syns ju inte så bra. Eller ja det är inte svart längre! Det är det som är det fina med att färga svart. Jag vill ha en viss brun färg i håret som inte riktigt finns eller ja det blir inte riktigt den färgen när man färgar. Färgar man svart så är det svart någon/några veckor och sen blir det den där bruna fina färgen. Och jag älskar svart hårfärg också så det passar bra!!! Nej.. jag färgar aldrig hos frisör. Jag klipper mig inte hos frisör och det är något jag inte tänker göra heller! They suck!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!