Jag har ett zoo

 
~ Ja såhär ser mitt rum ut nu haha, kaos. Men djuren har det bra, det är väl det som räknas? 
 
Har ju numer även, med älskling, 4 fåglar! Hamstrarna är i antalet 11 stycken. Dock ska en flytta i augusti då det är en unge från senaste kullen. Har även en inackordering, en dvärghamster! Även en kanin som sitter nere hos kaninerna. Riktigt trevlig liten herre! Dom två åker på fredag och så på lördag kommer det en kanin som heter Linus! 
 
Ska nu lägga ut en annons även på att jag tar emot inackorderingar i mån om plats! Är du intresserad? Hör av dig till min mail. [email protected] eller min mobil 0708-429424. Jag tar emot kaniner, har 3 burar och tar ej emot egna burar. Hamstrar i alla de slag med egna burar, då inga värstingburar! Dom ska ju få plats också! 
Även enstaka marsvin med egna burar! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!