Lagom söndag

 
Idag har jag börjat dagen med att jobba, började 09.00 och var klar vid 11.45 plus att jag fick med mig en sak hem.. överraskning! Även lite bra för magen mat som jag fick från Gerd för Puttes mage då han helt plötsligt började bli sjukt dålig i magen såfort han äter minsta pellets. Den pelletsen har han ätit hela sitt liv.. hel skumt. 
 
Städade åt hampisarna..igen! Dom fick rent i förrgår men jag har köpt hem Alspån och ville byta direkt till det haha! Det blev sååå fräscht. Så hittils nöjd. Har ju det till fåglarna så det är ju inte direkt så nytt hemma men vill se hur hamstrarna går på det. Det luktar ju mindre och det kan vara behövligt, speciellt till lägenheten. 
 
Kaninerna fick rent, dock med vanligt spån och dom var ute ca 3-4 timmar var så det är bra! 
Imorn ska jag jobba 15-18 i butiken, även min fina pojkvän ska få följa med och jobba med Thomas! Super kul! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!