Lång dag

 
Jag gick då upp klockan åtta imorse och gick ut en sväng med hundarna. Skapligt trött och sådär men ändå så skönt att gå upp tidigt. Efter det åkte vi och jobbade, så mysigt att jobba på samma ställe som sin pojkvän. Jag matade djuren idag och ja, det är ju inte på långa vägar lika roligt på att jobba i butiken men Nathalie vill sova och jag vill ha mer pengar plus att jag kan ta det lite lugnt och sådär när jag är trött så på så sätt är det rätt lugnt. 
 
Kom inte alls mycket kunder idag men vi hade kul ändå, speciellt jag, Nathalie och Zebrafinkarna. Haha dom låter ungefär "tututututut" när dom sjunger. Så jag sa bara "tutut" och hela djurrummet börjar tuta hahaha!! Så söta är dom, det är helt otroligt. Jag måste få det på film någon dag. 
 
Vi har efter det ätit lassagne och gjort rabarberpaj med ben i.. älskling gjorde krusbärssaft och sylt. Har smakat saften och det var så min typ av dricka mums!! 
Nu ska jag nog sova och upp och jobba imorn! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!