Lilla Willow

 
~ Idag åkte vi ut och umgicks med Miccis, Willow och Sune. 
 
Det regnade så älskling lade sig i bilen medan vi red. Lillkillen var så öm i fötterna så vi red på en åker och där gick det toppen. Han känns mycket trevligare i tygeln då han inte alls tvärnitar när man tar lite utan tar lite stöd istället. Travade gjorde vi också ett varv och det var super jobbigt om man frågar W. Men han höll igång och var så duktig så! Blir bara bättre och bättre!! 
 
Jag har äntligen köpt nya ridbyxor också. Har sparat på mitt presentkort sedan i Februari i väntan på att dom ska få in röda ridbyxor så idag tänkte jag att jag köper ett par oavsett färgen då dels mina andra börjat gå sönder och för att jag tröttnat på att vänta.. och vet ni? Det fanns röda i min storlek!! Glad som attan! 
Får ta bild imorn!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!