Vaken för sent

 
Känner mig sådär lagom utvilad! It's nice. 
 
Jag var vaken lite för länge igår och sov lite för länge idag men det kanske behövdes? Jag ska i alla fall jobba om en och en halv timme och det lär bli mycket höpackande och halmpackande och spånpackande för igår tog verkligen allt slut. Det var helt skadat mycket folk. Förhoppningsvis är det lite lugnare idag och det ska även ha kommit en leverans från om det var imazoo eller ferplast så det finns nog en del burar att bygga ihop och så. Ja, jag älskar pyssel. 
 
Efter det ska jag ut till Willow och se om han lever och så ska han och jag ta oss en sväng ut också. Mamma ska nog med förhoppningsvis. Är helt ärligt inte jätte taggad, tror jag håller på att tröttna lite på hästar och ridning. Eller så har jag helt enkelt bara en liten svacka. Jag är så sugen på en egen eller en foderhäst mer ellerm mindre för att jag vill bestämma själv och ha det på mitt sätt! Jag skulle så lätt vilja ha en russtravare eller en varmblodstravare. Kan ju bara säga att jag saknar Sita och Fay så mycket.. 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!