3:dje kullen i bilder


~ Till att börja med, jag VET att man inte ska fota ungar som inte öppnat ögonen men jag vet vad jag gör, respektera det.


Det är då fem små liv i kullen. Tre helfärgade och två spottade. Det kommer bli awesome att se dom växa upp dom är så sjukt fina. Ska behålla en ds tror jag! Är sååå nöjd över dom! 
Namnsförslag mottages gärna!!

Postat av Anonym

Åh GUD så söta! :'D Få se om jag kan hålla tassarna borta från en bebis, den som ser ut som en MiniTroja... jag dog.



Namnförslag:

Honor: Lilla Prinsessan, Amelié, Luna, Bella, Giulia, Fiona, Pheobe (uttalas typ.. Fibi), Zoe, Pärlan, Xena.



Hanar: Fjodor, Gulliver, Cree junior (ta nån som är lik Cree, haha), Guss, Chuck, Stuart, Thunder.



Hoppas du fick lite bra förslag där! Kram.

Datum: 2012-06-04 | Tid: 08:17:47



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!