Att byta header/design


~ Jag och byta header framförallt.. byter stup i kvarten. Det är dock för att jag inte blir nöjd. Samma med design men det är inte lika ofta för det tar så lång tid haha. Nu är jag dock riktigt nöjd, ända som jag vill få in på något sätt är häst men har inte riktigt listat ut hur så det får vara såhär ett tag. Det kommer dock då vara exakt samma fast med hästar inklippt.

Det blev ju inget rida Willow igår så vi ska ta det imorn, det regnade och blåste så mycket i lördags! Ska bli så otroligt roligt. Nu sitter vi och har kollat på big brother finalen. Fel person vann, Amandus var den ända värdiga vinnaren. Älskling spelar tennis på xbox och ja, jag sitter här.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!