Svar:
Åh tack så mycket, dom är verkligen underbara djur. Älskar dina hamstrar också, hur fina som helst. 
Jag ska väl försöka para om henne men ska vänta nu någon vecka. Hon har parats en gång med Cree, det tog inte så efter det har jag parat om henne 4 ggr med Cree och 1 gång med Bedford men inget har tagit. Börjar tro hon inte vill ha ungar eller är steril för i alla fall Bedford har haft ungar förut så han är inte steril. Så ska låta henne va och testa sen någon gång till annars får det va antar jag!
Kram :)

Postat av Hanna (Hamsterlycka på HIF)

Aw, tack! Wilgot och Estelle hälsar! Var ju väldigt intresserad av en bebis från Troja och Cree, men så synd att hon inte "tar det" :( Låter ganska ovanligt att du testat fem gånger och det inte tagit, himla synd :/ Du får ta en unge från mig i slutet av sommarn från Wille och Estelle, haha! ;D Hoppas att det blir bebbar från henne ändå, och att det visar sig att hon inte är steril, vore väldigt synd då hon är så otroligt vacker! Men nu ska jag sluta spamma din blogg med kommentarer, haha! :) Kram!

Datum: 2012-06-02 | Tid: 15:10:09



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!