Hjärtat


~ Idag har jag endast gått i skolan ungefär, eller ja älskling kom till hem till mig och vi gick med hunden och sedan har vi myst en massa. Helt klart ovärd dag i skolan idag. Imorn ska det tydligen bli grillfest med klassen men älskling ska med. På lördag ska jag jobba och det ska bli riktigt kul, älskar mitt jobb! Det är även grillfest på Tuna där finaste islandshästen står och på söndag ska jag vara funktionär! På måndag ska jag till skolan och fixa en grej på GKn och på tisdag ska jag och älskling ta en långpromenad till Enköping. Ja, mycket planerat och vi får se om jag överlever!

Nu ska jag pussa på mina hamstrar och sova, imorn är det avslutning på äckelskolan haha.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!