Solig dag


~ En rätt kort, solig och varm dag.

Jag vaknade i enköping med älskling men begav mig nästan direkt till Uppsala för att jobba. Kom hem och åt lite lunch för att sedan ta cykeln mot Fäboden. Jag kom rätt tidigt och gjorde hö och halm påsar. Nathalie kom med Teknik och sedan rullade allt på rätt fort då det var väldigt mycket kunder. Fick skjuts hem av underbara kunder! Tack!

Har gått ned mer Lego till mamma och vi tog bilen hem för att sedan cykla ned till Ica och köpa chips och lite annat till kvällen! Efter det har jag mest suttit här! Fotat lite på hamstrarna och så. Mer bilder kommer imorn jag är så trött.

Imorn ska jag och mamma åka och fika och lite sådant på förmiddagen efter det ska jag jobba och sen ska jag, Ida och Emma rida ut! Har saknar Mimir så det ska bli kul! Nu ska jag sova! Nattis!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!