Sommar och sol



~ Nu har jag alltså sommarlov påriktigt. Det känns väldigt bra och jag har mycket att göra i sommar.

Jag har jobbet såklart, det är väldigt skönt för det är inte direkt jätte komplicerat och det är saker jag kan utantill. Jobbar ju då på Fäboden som är en djuraffär som ligger mitt ute på landet utanför Uppsala. Det handlar då om att mata djur och stå i kassan. Kommer mest troligen stå i kassan större delen då mata djuren som var är på morgonen var väldigt upptaget.


Dock söker jag ett till jobb ganska desperat då jag verkligen behöver pengar. Jag och min älskade pojkvän har fått lägenhet som är färdig i oktober. Det kan ju vara bra att ha inkomst och kunna betala hyran då. Så söker som en, ja jag vet inte riktigt vad..

Jag ska åka till mina släktingar och fira midsommar där och så fyller älskling år också. Det är en del att fixa haha. 
Vi ska väl till Gotland någon gång också.

Hamster väg så ska jag sälja ungarna och så plus att jag ska bygga klart nya buren. Det är då en fin bokhylla från Ikea som jag fick för en liten slant. Det ska byggas om och inredas ordentligt. Det kommer bli så himla bra och det kommer bli rena lyxvåningarna för mina små pälsbollar. Tänker inte spoila för mycket helt enkelt. Ni får vänta och se!

Nu är jag i sommarstugan med den fina och han ligger avdäckad här bredvid vilket jag också bör göra. Jobbar ons och tors så kanske ska vila upp mig lite haha. Nathalie har även en nykomling som kommer när som helst i veckan. Han kommer passa in så himla bra här. En liten dålig sak har han men det är inget som jag kommer nedvärdera direkt. Jaja han kommer märkas här  alla fall. Teknik heter han i alla fall! Så mycket säger jag.
Har även bestämt att inte behålla någon från kullen då jag inte ville spara en hane utan en silvergrå hona, satin ev ds var det jag ville få fram i denna kull och så blev det inte! Bättre lycka nästa gång. Ska försöka para om Troja också och snart är det dags för min kära Creme hona att få träffa lilla Algot.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!