Tävling på Tuna del 1

Foto: Jag - Linnea Johansson Kvick - Utrustning: Nikon D3000 ~ Sigma 70-300 mm 1:4-5,6

~ Tävlingar på Tuna idag, var funktionär och hade det trevligt. Öppnade grind och umgicks med Cajsa. Det regnade och jag frös till döds några gånger men annars var det bra. Man fick såklart några favvo hästar under dagens gång. Dock var det många som ja tyckte hetsade så mycket med sina hästar och det skulle gå så jävla fort hela tiden. Man ser ju lättare finare gångarter i ett samlat trevligt tempo(?) än ett supersnabbt flängtempo.. men alla rider väl som dom vill antar jag. Några red dock riktigt bra, många fina samlingar och avslappnade hästar!

Red Mimir sen, det gick inge vidare i början men fick hjälp av Madde och då gick det bättre. Som det storhästryttare jag faktiskt är så är ju inte tölt min starka sida haha. Det är bara att jobba helt enkelt. Han var väldigt taktig i början och väldigt pigg. Efter lite tölt och galopp blev han trevligare och vi fick även en riktigt fin trav i slutet. Svettig häst fick ett bad!


Min bilder får man inte bara ta, det är så att man får helt enkelt mejla mig om man vill ha en bild så går vi till väga där i från. Jag säljer mina bilder då utan vattenstämpel eller så har jag kvar vattenstämpeln och ger bilden över gratis. Dock vill jag veta innan man tar. Vill ej hitta mina bilder på ställen dom inte ska vara helt enkelt.


Hittar du dig själv på bild och vill ha denna, kontakta mig på [email protected]

Postat av Evelyn

Hej! Jag va med på UM och tänkte höra om jag fastnade på någon bild, red en silverbrunskäck med ett blått öga :)

Svar: Jag kan kolla upp bland alla bilder!
Linnea Johansson Kvick

Datum: 2012-07-23 | Tid: 21:33:36



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!