Välkommen Teknik

Utrustning ~ Nikon D3000 - Nikkor 18-55mm - DAF 42 p Dörr blixt

~ Då välkomnar vi Teknik till Cherios-gänget!

Lillkillen är då en Silvergrå bandad rex lh, bandet syns dock knappt vilket jag inte är emot då jag egentligen inte är så mycket för band. Han är precis en sån hamster jag vill ha. Jag har två "drömhamstrar" som jag vill få fram. En Silvergrå satin rex lh hane och en Bö sobel satin rex lh hane. Så han är ju en bra kick till silvergråa fronten!

Han är riktigt trevlig och fin liten kille som är otroligt lugn och go! Han har ingen bestämd partner men just nu tror jag det lutar emot Sessan!

Postat av HamsterGlede

Så fin han er, Silver Grey rex er noe av det finneste!
Hvilken oppdretter kommer han fra? :)

Datum: 2012-06-24 | Tid: 00:38:20
Blogg: http://www.hamsterglede.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!