Willow


~ Willow och jag idag. Vi red ut och han var så duktig, Miccis och min fina pojkvän hängde såklart på! Om vi säger såhär, sist jag träffade Willow hade han haft sadel på sig två gånger och var longerad typ en gång. Idag gick det att rida på honom, han kan alla gångarter och är världens coolaste och snällaste. Förr kunde man inte ha honom själv i stallet, alls han exploderade och var inte så rolig att hantera. Nu var han cool lugn ensam. Han gnäggade konstant bara men gjorde inget eller spände sig.

Han är inte så bra på att gå på volt men han kan gå rakt fram! Travar på sista bilden och han var såå duktig och så otroligt fint steg i traven. Det trodde jag inte om honom. Är så glad över att ha ridit honom. Det kommer fortsättas med! Så ofta jag kan ta mig ut nu i början och sen när han flyttat närmare bussen så åker jag dit så ofta jag orkar och så! Fina, fina häst!

Vi fick vara med på ett ko-utsläpp, det var ingen höjdare för Willow. Vi fick draghjälp av Miccis. Inte för att gå framåt utan för att inte bli för rädd och springa därifrån hihi sötponny. Han är ju trotsallt bara 3 år i år.

Postat av Miccis ponny ägare ;)

HAHAHHA!!!

Ni var så duktiga, tror jag behöver följa med er ut och PRINGA med er så lite fett försvinner från min kropp ;)



jag läängtar tills grannarna har bestämt sig för att jag får ha hästarna här! :-D

Datum: 2012-06-05 | Tid: 10:35:03



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!