Cocopopz Cirrus Albino lh


~ Lille oplanderade Cirrus blev ju också såklart fotad, han ingår ju i ungdjuren. Han är nu två månader sen igår. Han har inte lika imponerande fluff som Algot och han var inte direkt planerad men oj vad glad jag är att han finns. Har alltid velat ha en rödögd liten hamster då jag avgudar rödögda djur. Han är liksom pricken över iet!

Har verkligen försökt planera så mycket som möjligt i allt jag gör för att få detta att fungera i längden vilket jag inte gjorde med kaninerna och det var väl därför jag inte fick det att fungera. Men känns urbra med dessa små djur. Måste fortsätta enligt planerna med några frisläpp för sådana hära underbaringar!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!