Jobbig sits


~ Just nu känns allting så otroligt dåligt, jag saknar Lily alldeles för mycket. Tänker på henne dagligen..
Kan troligen inte fortsätta rida Mimir då jag inte kan betala eftersom jag måste spara allt till lägenheten i höst.
Ska i och för sig rida lite på Willow om det är någon som kommer ihåg honom? Samma ägare som Lily. Han är runt 3 år och nyinriden. Ska lägga upp en bild på honom. Har faktiskt saknat honom, mer än jag trodde. Blev så otroligt glad när Miccis skrev till mig om det.

Jag har inte råd med att göra vad jag älskar, vad min dröm är. Det får mig att vilja slita mig i bitar.. Håller på att börja tappa lusten att rida, det är helt enkelt inte kul längre.. när det är så omöjligt att göra det. Är bara ledsen hela tiden.. orkar inte riktigt mer.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!