Mountain meadow Bö silvergrå ds satin lh


~ Hamstern som är helt otrolig på att visa hur och vad han känner. Han är väldigt kärleksfull, minst sagt. När han kom var han skeptisk och inte alls så go. Han ville inte riktigt bli buren och klappad. Tog det lugnt med honom, han hade ingen hanpäls heller. Det vände snabbt och nu när jag öppnar dörren, om han inte sover djupt, så flyger han upp ur boet och springer för att möta mig vid burkanten. Alltid go och ber om att bli pussad och myst med. Pälsen växer ut som en raket, han trivs så bra. Har aldrig märkt det med någon annan hamster på det sättet, så tydligt. Love!

Postat av NaTTeLi

Jag blir så glad när jag läser det du skriver om Mountain! Det känns verkligen som att han har hamnat rätt! Har haft så dåligt samvete över just honom då vi aldrig direkt klickat men han har ju alltid varit snäll. Känns så bra att höra att han hamnat rätt och trivs så bra!!! <3

Datum: 2012-05-23 | Tid: 00:30:00



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!