Ovalbanan


~ Lillen och jag tog några varv på ovalen idag, han var super dum i början och ville inte trava och jag blev arg och trodde att jag skulle sabba allt av att bli arg på honom. Precis när jag trodde att jag skulle bli så där jobbigt irriterad på  honom så släppte allt och sen gick han som en klocka resten. Lite trav knack men annars super bra. Rider "bara" skritt, trav och galopp för att dels tycker jag inte riktigt att dom andra gångarterna tilltalar mig. Storhästryttare som man är. Plus att det är nog en stor del av det hans ägare rider, mycket tölt. Då han har svart på dom jag rider så gör det ju inte direkt något att jag rider bara dom!
Imorn ska vi ut i naturen och jobba lite trav! Fina svarta springaren!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!