Storstäd


~ Idag har alla djur fått storstädat. Mamma körde huset och jag skulle hjälpt till när jag var klar med mitt rum. Jag skulle alltså börja i mitt rum och arbeta mig utåt. Jag skurade och gjorde rent alla hamsterburar, skurar aldrig hamster eller kaninburar då jag tycker det förstör deras egen lukt och får dom att känna sig lite borttappade. Nya miljöer varje gång man städar, samma med kaniner. Idag kände jag dock att det behövdes. Så ska börja göra det sisodär någon gång ibland men absolut inte varje gång.
Kaninerna fick dock endast rent och inte skurat! Nöjda och glada och kaninerna har påbörjat sin spån sässong.
Har parat om Troja och Cree då det inte tog sig, går det inte denna gång ska jag testa med en annan hane.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!