Uteritt på svarta faran imorn



~ Imorn blir det uteritt på den svarta faran, eller ja Mimir som han heter. Hade tänkt att hoppa men det får bli på onsdag istället. Emma har nämligen Litla imorn också så vi har planerat uteritt med Emma + Freyfaxi, jag + Mimir och Jocke + Litla. Det kommer bli awesome, kanske kan tvinga Emma till att fota något kort om jag tar ett varv  på ovalen så ni får se hans ursnygga outfit som han ska ha imorn!


Imorn blir det även vårmarknad här i mysiga Enköping! Nu ska jag sova efter att ha totalpluggat och skrivit klart hela svenska uppgiften, eller ja min del. Nu är det bara resten av skiten kvar.. suck.


Måste bara säga att Emma är himla bra alltså, puss på dig!


Var ut igår med Ida, Sara, Björn, Älskling och Tessan. Ida fyllde ju 18. Hade jättekul och är as nöjd med kvällen, dock varit rätt sliten idag. Spelar dom bra musik, som alltid på Etage, så kan man ju inte sitta still.

Postat av Emma G

Hihi puss! <3

Datum: 2012-05-06 | Tid: 08:40:56
Blogg: http://freyfaxi.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!