Jag idag

 
Haha, det rimmade.. rubriken alltså. 
Det var så skönt att få helg att jag nästan ville lägga mig ner på marken och jubla. Det gjorde jag inte. 
Jag åkte hem, hoppade av vid Ica och köpte kanelbullar för idag är det faktiskt kanelbullensdag. När jag kom hem så kollade jag på djurakuten, åt mat och bulle och sen sov jag faktisk någon timme. Wonderful. 
När jag vaknade var det dags att röra på sig igen så tog tar i mitt utseende och kom ut från badrummet som en annan människa, väldigt skönt att ha orken att fixa till sig. 

Åkte ner på stan för att kolla lite på Åhléns men jag fastnade först på New Yorker för jag har jättelänge velat ha en såndär halsduk som är rund liksom. Vad dom nu heter, sen svart eller grå stickad ville jag ha. Men jag gick in dit pga jag skulle kolla om det fanns skor. Jag hittade inte skor, jag hittade en såndär halsduk fast inte stickad och så var den USAs flagga på. Bara så jag, den åkte med. 99:- 
 
Hamnade på skopunkten också då mina rosa tygskor numer är svarta och kalla. Jag hittade ett var lågklackade lite kängliknande skor som såg helt okej ut. Men på var dom inte snygga så hittade den dyrare varianten som var skitsnygga så dom köpte jag för 349;-
 
Sjönk kör med mamma och älsklings mamma! Kul var det denna gång också sen har jag faktiskt bara legat vid tvn med min pojkvän. Imorn är det, om vädret tillåter, foto på hundar som gäller! Jättekul! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!