Nyflytt, nystart?

 
Hejsvejs! 
 
Jag tänkte göra en liten nystart, eller ja börja blogga igen. 
 
Vad har hänt under tiden jag har varit long gon? 
Jag och min älskade pojkvän har flyttat till en nybyggd lägenhet i Sunnersta. Det är otroligt fint och precis lagom stort. Alla hamstrar är med, vilket är skönt att slippa pendla fram och tillbaka mellan mamma och pappa och där jag är. Dock ska jag hålla ett lågt antal hamstrar då jag inte vill ha hamstrar över hela lägenheten utan platsen dom står på nu är perfekt, ska visa senare och förklara mer. 
Fåglarna är också med, dom är riktigt trevliga att ha här hemma. Plus att dom verkar trivas bra med det, det gör alla djuren. 
 
Jag rider fortarande Willow som står på Säva. Vi kör på och han är så otroligt duktig. Jag har även börjat rida lektioner på Säva för att få lite ridning på utbildad häst och "komma" ihåg hur man gör.. haha för det var trotsallt ett bra tag sen som jag red lektion sist. Det är roligt och jag trivs bra, har hittills ridit Zvante och Quattro. 
 
Jag jobbar på på John Bauer gymnasiet och Fäboden medan jag plugger, och det har jag gjort ikväll! Imorn är det Willow på förmiddagen och Fäboden på eftermiddagen. 
Ja, mer har det inte hänt, eller jo jag har varit på Chowchow träff med mamma och Lego! Har massa bilder som jag ska lägga upp någon dag. Hur kul som helst! 
 
Nä nu kör vi. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!