Ovisade hampisar

 
 
Där var massa hamsterbilder som jag glömt lägga upp, eller ja inte haft tid att lägga upp. 
Alla är mina utom fyra, dom fyra är Maximiliam som ska till värmland när transport finns, och så är det My, Pirat & Gingernut som ska till Ulrika. 
 
Tänkte att jag skulle skriva upp alla mina hamstrar, för skojs skull. 
 
Hanar
Algot - Bö sobel lh 
Bedford - Sobel lh 
Cocopopz Cirrus - Albino lh
Melvin - B/y satin lh
Mountain meadow - Bö silvergrå ds oddeye satin lh - Pensionär
 
Honor
Chickasaw - Rost bandad lh - Pensionär
Cotton sox - Svart skp lh 
Nyala - Bö sobel lh
Minnie - Nf ds skp lh 
Prinsessan - Silversvart lh 
Troja - Silversvart ds skp rex lh
 
Där var alla mina sötisar, det är två stycken som jag pensionerat så att säga. Inga fler ungar för dom, ev för mountain men han är så trött och seg nu för tiden så troligen inte men skulle vara kul att ha en unge efter goskillen efter att han har vandrat vidare. Har funderingar på att om det blir någon mer så ska det vara med Nyala. Prinsessan ska jag pensionera efter att denna kull har flyttat! Ev att hon får flytta hemifrån till någon som kan bry sig om bara henne! 

Troja har en kull kvar, Chicka har fått alla sina och dom andra tre tjejerna har inte fått några ännu! Ska bli spännande att se vad dom lämnar och vilka som ska få träffa vilka. En liten till hona som är rex vill jag ha in att para med Melvin och en hane att para Minnie med! Vi får se hur allt blir! Astaggad på framtiden med dom! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!