Ridit Zvante





Ja, igår var det inte Willow alltså nej för jag red Zvante! På lektion. Jag fick rida en provlektion för att lite se om jag tyckte det kändes bra innan jag betalar och sådär! Zvante är alltså en ridskolehäst, d-ponny! Det var så länge sen jag red ponny påriktigt! I början kändes det jättedåligt och jag fattade typ inte hur man red honom men sen när vi började flytta hästarna så släppte det och det gick jättebra! Vi gjorde bakdelsvändningar, det har jag faktiskt aldrig gjort förut! Men jag ty ler det gick hyffsat! Och oj så kul jag hade!!! Världens mysigaste lilla häst!
Så såfort jag får eb plats någon stans så ska jag börja rida varje vecka på Säva! Så nöjd!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!