Stalldag

 
Efter att jag hade jobbat idag så drog jag mig mot Säva, där var dom inte klara med mockningen då dom bytte strö i boxarna så jag vattnade boxar och sen fodrade för att hjälpa lite! Klara typ halv 2 så käkade vi "lunch" jag åt bara en risifrutti så var dödshungrig när jag kom hem. Sen blev vi bjudna på tårta, super gott! 
 
Red Willow i ridhuset medan Marie red en ponny som namnet inte riktigt vill komma till mig! W kändes i alla fall lite lugn på något sätt och var riktigt duktig i båda galopperna och i traven och skritten. Just nu känner jag att mesta är väl att jag måste typ sitta ordentligt och titta uppåt så går det mycket bättre! Sen är det massa annat också såklart! 
 
Nu sitter jag och har pluggat massa matte och känner mig awesome. Ska snart plocka in lite i diskmaskinen och typ mata djur och typ sova! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!