Willow idag

 
Dessa bilder har jag hittills gjort klart av dagens fotografering, så massa mer bilder kommer när min dator pallar mer. Den laggar sönder nu i alla program så den säger att den vill gå och sova så då tänkte jag inte redigera mera bilder så den blir glad och fortsätter älska mig. 
 
Idag har jag och Miccis alltså klappat på Willow och gjort honom fin och tagit kort på honom! Snygghesten. Sen har jag ridit på honom också, han var fullblod och ville bara galoppera. Inte pigg utan gjorde klockrena fattningar från halt i superfin form när jag bad honom att skritta. Samma när jag bad honom trava och så studsade vi fram i traven för att han bara ville galoppera! Tillslut kunde vi trava lite ordentligt men vi fick superfina galopper också! 
Red med nosgrimman han har på bilderna och han bara tog bettet hela tiden och gjorde som han ville, typ gå med huvudet i marken när man galopperar, knäpp häst! Och när han bråkar med mig så tappar han fokus och snubbar men det gick bra ändå! Han var så duktig så! Sen var han trött och svettig! 
 
Har varit med Miccis och Martin och ätit hos Anna, väldigt roligt! Får tacka för maten och allt, jag hade superkul!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!