En fredag

 
Jag snor bilder när jag kommer över min pojkväns awesome nya 3D telefon. 
I fredags var jag och min älskling i Enköping och hämtade två hamstrar som jag ska ta kort på och skriva mer om imorn! Dom heter i alla fall Cotton Sox och Gringernut. Cotton Sox är min och Gingernut är Ulrikas. Ulrika ska även ha två saker av mig! 

Vi blev bjudna på Sushi av älsklings bästa mamma! Man tackar man tackar! Det var verkligen vad jag var sugen på. Så otroligt gott. Hittade en meny som passade mig perfekt. Mamma sushi hette den. Det var fyra Maki, 2 Avokade och två med såna där kräftor eller vad det nu är på och två andra saker som var jättegoda. För jag gillar inte lax och i alla andra var det massor av lax i.. blä! Så jag var hur nöjd som helst! 
 
Nä, nu ska jag krypa ner bredvid han som jag älskar och sova! Nattis! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!