Jag är 20 år nu!

 
Då är jag 20 år då, jag fyller nämligen år idag! Så himla kul! Jag älskar att fylla år. Av min mamma och min pappa fick jag pengar att beställa ett objektiv. Så det har jag gjord, ett Tamron 90 mm. Det kommer om 3-5 arbetsdagar! Så kanske på torsdag? 
 
Ikväll, ja för det är ju faktiskt en ny dag nu. Så ska Ida och Björn, bästa vännerna, komma hem till oss (min pojkväns lägenhet) och äta tacos och tårta! För mamma och pappa firade mig igår på pappas födelsedag! Ska bli jättemysigt. Ska även åka ut på förmiddagen och pussa på världens finaste unghäst och rida lite! 

Jag har gjort klart min första del på historian idag och skickat in och jag har gjort klart sista delen i Svenska B så nu är jag klar med den kursen. Så jävla skönt! Så nu har jag "bara" Matte C, Historia B, Samhällskunskap B och Religion A. Det ska jag allt klara. Imorn ska jag plugga mer. För vet ni? Det är faktiskt askul att plugga! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!