Jag lever!

 
Hejsvejs, jag lever!! 
Dessa dagar har varit så otroligt mycket, jag har inte riktigt fått iordning på min vardag men det kommer. 
Pluggfronten så har jag ju varit uppe i norrland och nu håller jag på att införskaffa mig böcker och har sökt csn och sådant där..ja. Min fritid existerar liksom inte. Jag jobbar jämt känns det som men vafan, det är pengar! Skulle vilja vinna på triss och slippa jobba men nej, någon annan idiot som inte behöver pengarna får dom.. 
Fast fäboden vill jag jobba på oavsett om jag är stenrik eller ej, världens bästa arbetsplats! 
 
Hästmässigt så är det kirrat och klart eller vad man ska kalla det. Willow ska jag rida fasta dagar sön-tis men får komma och rida andra dagar om jag vill, Miccis är bäst helt enkelt! Hon har en annan unghäst på Säva som har står på nu som hon rider så vi kan rida tillsammans, hur kul som helst! 
 
Ska även börja rida en islandshäst i Tuna stallet där Mimir står, Mimir ska jag inte rida då jag inte hört något av Madde och hon verkar inte behöva hjälp längre. Vaeting heter denna häst, hon är väldigt vacker. Ska visa bild. Känns som att rida ett litet dressyrsto ungefär. Gillade henne supermycket. Dock är hon sne pga en sadel som var feltillverkad utan att ägaren visste om det så hon är super hård i höger sida och blir då superstark i höger men mjuk som en gummiboll i vänster haha. Dvs jag har träningsvärk i höger sida haha!! 
 
Hur nöjd som helst där, hästarna. Men snart tror jag allt landar så allt flyter på som jag vill att en vardag ska göra. Tror allt blir tusen gånger lättare när vi har flyttat så är det inte så mycket åkande runt och sådär! 
Nä nu ska jag sova så jag orkar upp mitt inatten! 
Puss! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!