Min älskade Blå!

 

Nu när vi ska flytta till lägenhet så finns ingen plats för kaninerna och mamma tänker inte ha kvar kaninerna hemma. Den, om jag faktiskt ska vara ärlig, som betyder mest är Blå. Har gråtit för att jag inte vet vad jag ska göra med honom och känner att jag inte klarar mig riktigt utan honom.
Tina är bäst och en ängel helst enkelt! Hon har erbjudit honom ett hem hos henne på deras gård med massa fina djur och andra kaniner! Han kommer aldrig vilja flytta hem igen! Han kommer alltså fortsätta vara min och han kommer att få bo hos en av dom människor jag litar på mest och som jag tycker otroligt mycket om! Han kan inte få det bättre! Mitt älskade hjärta!!

Postat av Emma Gustafsson

Åh vad skönt att det löste sig så bra :D han är verkligen speciell den där Blå <3

Datum: 2012-09-13 | Tid: 14:19:45
Blogg: http://Freyfaxi.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!