Naglar by Zandra

 
Var igår och fixade naglarna hos Zandra, har funderat på det länge men inte fått tummen ur liksom. Plus att det är rätt mycket pengar men nu är det gjort och jag är inte annat än sjukt nöjd. Hon är verkligen jätteduktigt och det blir verkligen jättebra resultat och ja, mina har hållt när jag umgåtts och ridit Willow och han var inte så försiktig med mina naglar som man kunde önskat. Dom höll och mår super ändå så det är ett gott betyg! 
 
Zandra är diplomerad nagelterapeut och går på real här i uppsala. Hon tar 250 kronor vilket är ruskigt bra pris för så bra naglar! Trevlig och glad tjej är hon också! Hör av er för att boka tid på hennes facebook sida! http://www.facebook.com/zandra.g.hellberg




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!