Ny ridjacka

 
Idag fick jag ett paket på den läskiga kiosken i sävja! Bara att pallra sig dit och springa tillbaka till bilen haha nej men jag gillar inte stället. Har nämligen vunnit en auktion på tradera med en ridjacka. 25 kronor gick den på och jag gillar den väldigt mycket! Equipage är den ifrån. Ska försöka ta en bild imorn! 
 
Även en bok hade jag fått på posten, min historia bok! Megatjock och äntligen kunde jag börja plugga historia. Det är faktiskt väldigt roligt!! Men jag är asirriterad på att jag inte började tidigare för jag trodde att jag behövde den men den är totalt värdelös och inget fanns i den trots att den är hur tjock som helst! Men men den kanske kommer till användning! 
Nu ska jag sova, imorn är det jobb sedan stall och sedan ska jag sjunga i "kör för alla".. undrar hur det ska sluta! Jag sjunger ju som en tondöv kratta! Spännande! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!