Olyckskull

 
Jag har för första gången i mitt uppfödarliv fått en tjuvparningskull! Great. 
Nä men det är en rätt söt historia. En gång rymde min fina vita rödögda hamster Cirrus in till min silversvarta hamster Prinsessan. Burarna stod på varsin sida av rummet men in till henne tog han sig. Sen gjorde Sessa så två gånger. Hon kunde ha gått till vem som helst men hon valde Cirrus. Det är liite gulligt. Nu har dom fått smått ihop i alla fall! Vad jag kan tyda är det silversoblar och en bö silversobel men jag ska inte lova något! Två vita saker är det också! Hoppas inte på albino för då kommer jag vilja behålla dom! Haha! Det är två honor och fyra hanar! Har endast mobilbilder nu men ska ta med kameran i veckan! Så söta är dom! 
Födda den 16 September. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!