Skadad bebis!



 
Igår åkte jag ut till Miccis och W på Säva. Jag hade köpt med Subway till oss för jag menar.. har man inte ätit på Subway förr så måste man göra det! Så nu är hon invigd på Subway! Hon verkade gilla det!
 
Willow kom in med ett svullet framknä, inte halt men supervarm och ville inte att man tog på det. Så vi tog en borst dag, han fick en ordentlig omgång och sen bringade jag lite ordning i lådan och skåpet som hans grejer ligger i! Jag känner mig nöjd! När jag var klar så hade han gått och lagt sig!
Nu ska jag åka och jobba sen gå på bio. Imellan där ska jag och Ida boka Stockholms international horsesow biljetter! Awesome!!!!!!!
 
Imorn ska jag fota Miccis och Krut! Ska bli roligt!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!