Willow 2/9









 
Ridade lite på W idag, älskade älskling var med och fotade. Han är verkligen grym på att fota och jag är så glad att han orkar följa med och fota mig ibland! Världens bästa. 
Red lite på volt och travade och skrittade, han var jätteduktigt. Dock ville han dra in i mitten lite men vi kämpade på. Han är så fin att rida, och speciellt med tanke på att han bara är 3,5 år. Bebis! 
Galopperade på raksträckor för att få med hela honom lite bättre och för att han också skulle få sträcka på sig lite plus att detär rätt halt ute pga att det har regnat i hur länge som helst. Nöjd!
 
Mina naglar jag gjorde hos Zandra igår höll utan problem i stallet så dom är väldigt bra måste jag säga. Jag försökte tänka lite extra på det och vara försiktig, men inte W han tyckte väl att dom skulle hålla! Han hade väl rätt! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!