Dag 1 – Lite om mig själv

Dag 1 – Lite om mig själv
 
Jag heter då Linnea och är 21 år, alltså född -92. 
Bor i en 1,5:a med min underbara sambo som jag varit tillsammans med sedan 1 jan 2010. Som alla andra har vi haft våra upp och ner men jag älskar honom mer än mitt eget liv och han är det bästa som någonsin har hänt mig. Det som gör mig extra lycklig är att jag vet att han känner likadant. Vi har bott tillsammans sedan ett år tillbaka. 
 
Jag föder upp guldhamstrar vilket jag gjort sedan två år tillbaka och även om jag älskar mina små känner jag att intresset börjar dala lite. Så vi får se vad som händer men som det känns just nu vill jag minska ner otroligt mycket. 
 
Jag rider just nu en underbar häst, Fiorentina S.N heter hon. Hon är allt jag någonsin sökt i en häst så jag är lyckligast i hela världen att ha hittat henne. Vi tränar och tränar som det ser ut nu och det är bland det roligaste jag vet. Rider även en fantastisk oldenburgare som är nog den mest välridna och trevligaste häst jag någonsin träffat! 
 
Det var lite om mig. 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!