Dressyr för Ida 20/11

 
Ida följde med ut till stallet idag och hjälpte mig med dressyren på Fio då det gick så dåligt sist. Det gick bättre idag men hon gör fortfarande sådär att hon ångar iväg. Jag tror hon försöker smita och komma undan samtidigt som jag inte riktigt vet vad jag ska göra för att bryta beteendet. 

Red i alla fall serpentiner och volter och försökte bara få henne att slappna av. Hon skötte sig riktigt bra trots att hon dummade sig i traven. Har massor av mer bilder men jag sitter i sthlm hemma hos min familj och är dödstrött. Så ska sova bredvid han som älskar mig. Imorn ska jag och Fio ut ensamma och galoppera om hon kan tänka sig det. Eller ja vi ska så får hon väl skrika sig hes om det är så! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!