Heartland och hästfri dag!

 
 
Idag har jag inte haft någon häst att åka till, faktiskt rätt skönt med lite ledigt faktiskt. Jag sov lite längre än tänkt men det var även väldigt välbehövligt. Innan jag skulle åka till jobbet drogade jag min favoritserie genom tiderna.. Heartland. Jag fullkomligt älskar serien. Självklart har jag läst alla böcker och älskat dom, trodde då att serien skulle vara dåligt. Ni vet som när man läst en bok och ser filmen och den är inte lik någonstans och bara superdålig. Denna serie är dock helt fullkomligt exakt som jag tänkt i böckerna. Stallen ser lika ut som jag har tänkt och allt. Så jag drogar serien såklart.

Så har jag jobbat och nu sitter jag med  heartland igen haha. Har lagat mat och lite så också såklart. 
Idag fick jag även ett paket som var så efterlängtat. Men det får ni inte se förrän imorn, men det är fina grejer vill jag säga. 
 
Imorn ska jag ut till älskade Fio och finaste Roffe! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!