John Whitaker & Mark Todd

 
Jag har fått två paket dom senaste dagarna. I ett av paketen var det ett blått John Whitaker schabrak som jag är totalt kär i. Det låg även en annan sak i det paketet som jag skulle vilja gifta mig med men det får jag visa en annan dag. I ett annat paket låg det ett par Mark Todd skydd som är to die for! Nöjd med alla grejer och Fio är så fin i allt! 
 
Imorn ska jag ut och rida med Elin och Sofia plus Anna och Ella! Ska bli jätteroligt. Hoppas prinsessan kan hålla sig i skinnet haha. Hittade en håltagare så ska jag få den där martingallen att passa så hon inte slår upp huvudet så mycket när hon blir lite för taggad! 
 
Sitter och pluggar nu och det går käpp rätt åt helvete haha. Har kollat på alldels för mycket alldeles för bra Heartland. Har även kollat på Clara Henry avsnittet där jag och min fina sambo är med i. Det är ju hans bror som regiserat hela serien. Det var kul att träffa Clara och få vara med! Nu ska jag däremot sova med mitt hjärta! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!