Mörker tur på Rolf

 
Efter jag hade varit hos Fio begav jag mig ut till fina Rolf, han fick stå i gången medan jag mockade och halmade och det klarade han inte. Måste hela tiden tjaffsa med Tristan. När jag gick ut på gårdsplan för att vända så vi slapp vända så nära tristan så hoppade han in i stallgången för att attackera Tristan.. suck. 
I alla fall så red vi ut och trotsade mörkret. Vi travade och galopperade fast vi inte såg någonting men det gick så bra så, det är skönt med en så stabil och underbar häst. Roffe var pigg och glad! 
Tänk att man blir så glad varje gång man sitter på honom, eller ja ens bara ser honom. Underbara häst! 
Putsade träns, sadel och benskydd lite extra då han ska tävla imorn! Annars brukar jag alltid dra av allt lite lätt efter jag har ridit men gjorde lite nogrannare denna gång! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!