Nytt träns!

 
Idag kom mitt träns jag hade beställt till Fio! Som jag har längtat! 
Jag hittade denna skönhet på hästshopen när jag var inne och bara kollade runt för skojs skull, det skulle gått av på 1150:- men dom hade rea och det är nedsatt till 173:- (!!!!!). Det är ett mexikanskt träns i engelskt läder och det är så mjukt och fint. Fio fick skav av det andra jag hade då hon är lite benig i ansiktet! Detta satt mycket bättre! Märket är Treadstone.  
 
 
Jag hade tänkt att rida på banan idag då jag red ut igår men så frågade Frida i stallet, som har en ponny som heter Grålle, om jag ville rida med ut och givetvis vill jag det! Gud så kul det var, vi har till och med galopperat några steg och bockat en del. Fio var glad och väldigt framåt vilket var roligt. Även om hon dummar sig med att pipa och stegra lite och bocka så är hon grymt rolig att rida på. 

Imorn ska vi rida på banan för Aina(fios ägare). Det ska bli lärorikt kan jag tänka mig, det gick bra sist när hon stod och kollade på. Inna det ska jag dock iväg och fota när Ullis hopptävlar med Roffis på Lurbo. Det ska bli super kul att se dom in action! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!