Uteritt i fina vädret

 
Idag var den fint väder ute, riktigt fint men dock även kallt. Vilket resulterade i att jag var en millimeter från att ligga i diket med kära bilen. Hua. Red i alla fall ut på Fio med Anna och Ella plus även en tjej som heter Elin som har börjat rida Sofia, Ainas andra häst. Jag har ju ridit Sofia lite innan men vi klickar inte direkt allt och då jag trivs så bra med Fio så har jag inte satsat så otroligt mycket på att klicka med Sofia! Så det är ju super kul att Sofia har fått en egen medryttade. Därav tar jag även bort henne från kategorin och info och så då jag inte kommer pyssla med henne på det sättet.

I alla fall gjorde jag hål i martingallen som var för stor så att den passade Fio och den gjorde skillnad. Vi skrittade nästan hela rundan men när Ella travade iväg lite före Fio blev hon inte så glad och stegrade och slog upp med huvudet som hon brukar men denna gång kunde jag ha lite mer kontroll över henne. 
Det var en mysig runda i alla fall! 
Imorn blir det dressyr och på fredag ska vi rida ut själva och galoppera tror jag. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!