Uteritt med Ella

 
Usch vad jag har varit trött idag. 
Aina och jag skulle rida ut men hon hade varit ute sent igår och jag med så vi struntade i att rida ut då tanken var att galoppträna men ja ingen var väl sådär supertaggad på det. Jag åkte ut i alla fall då jag ändå var uppe i och med att jag jobbade och skulle till bälinge och lämna ett akvarium jag sålt. Så jag fixade hästarna idag och red ut på Fio med Anna och Ella. Det var superkul och mysigt, och damerna går så bra tillsammans. 
Idag fick vi en bockning.. eller vad det nu var. Hon är så stoig alltså.. hon piper till och man känner att hela hästen bara vill explodera men oftast håller hon sig i skinnet haha men en gång blev det to much så då blev det något hoppbockliknande! Ingen galopp men vi travade och skrittade och hade det roligt! 
Imorn ska fio vila och troligen jag med, kanske blir en hästfri dag imorn? 

Igår var min fina mamma och henne bästa vän här och åt mat vilket var urmysigt och jätteroligt, dom stannade ett tag och sedan skjutsade jag hem dom till sthlm och min älskling var i sthlm då så jag passade på att plocka upp honom, trodde jag. Vi blev kvar till runt 4-5 på natten haha men vad kul jag hade! Imorse var det segt att gå upp och vara på jobbet klockan 09.00 men jag lever faktiskt och har till och med lyckats laga mat och göra matteprov idag också. Nu ska jag krypa ner bredvid han jag älskar och sova mina välförjänta timmar!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!